Interacțiunea la distanță sau prin intermediul unui ticket, DOAR menține o barieră între utilizatorul care are o problemă și tehnicianul care are o soluție!
O astfel de interacțiune este deja de domeniul trecutului.
De ce am ales să introducem Live Chat-ul? Deoarece clienții îl doresc și pentru că preferința utilizatorului pentru o comunicare directă, fie face to face, fie prin intermediul unui chat este foarte mare! În acest context, StarTech Team pune la dispoziția tuturor clienților un live chat foarte simplu de accesat.
Acest live chat este user friendly, versatil, iar comunicarea se poate realiza prin intermediul textului, audio sau chiar video:
Tehnicienii IT cu care vei discuta prin live chat te ajută:
• Să detaliezi problema cu care te confrunți într-o manieră cât mai clară
• Să-ți ofere suport pentru a beneficia de diverse informații tehnice
• Să se angajeze în conversații prietenoase, care să te ajute în mod real să rezolvi situația cu care te confrunți
• Să înțeleagă contextul și să rezolve problemele în mod proactiv
• Să faciliteze transferul de informații către un alt departament
Adăugarea asistenței prin live chat și lucrul remote
Adăugarea unui nou canal de asistență este un pas în plus pentru a facilita interacțiunea noastră cu clienții. De asemenea, cu această nouă opțiune, munca la distanță va fi mult mai organizată și mai ușor de gestionat.
Oricând clienții noștri întâmpină o problemă, tot ce trebuie să facă este să ne contacteze pentru ca nivelul de productivitate să rămână la cele mai înalte standarde.