Instruirea și dezvoltarea îi ajută pe angajați să-și dezvolte abilitățile și să performeze bine în rolurile existente. Trecerea către o economie digitală și bazată pe cunoaștere înseamnă că o forță de muncă vibrantă este mai esențială ca niciodată. Rolurile angajaților sunt în continuă evoluție și le solicită să învețe noi abilități pentru a rămâne angajabili.
Învățare și dezvoltare (Learn & Development), adesea numite formare și dezvoltare, reprezintă o parte majoră a strategiei voastre de management al talentelor și este concepută pentru a alinia obiectivele de grup și individuale cu viziunea generală a organizației.
„Spune-mi și uit, învață-mă și poate îmi amintesc, implică-mă și învăț.” Benjamin Franklin
Accentul principal al L&D (Learn & Development) este pe perfecţionarea competenţelor pentru care implicarea cursanţilor este foarte necesară. Rolul strategic al Training and Development se întinde pe 5 domenii – atragerea și reținerea talentelor, dezvoltarea capacităților oamenilor, crearea unei culturi bazate pe valoare și construirea unui brand de angajator.
La nivel global, organizațiile au cheltuit 357,7 miliarde de dolari pe formare în 2021, dar doar 12% dintre angajați aplică noile abilități învățate în programele de Training & Development. Deci, unde greșesc companiile?
Ne pregătim la momentul nepotrivit
Angajații sunt ocupați cu sarcinile lor copleșitoar. Prin urmare, participarea la sesiunile de formare este de obicei scăzută pe lista lor de priorități. Angajații învață adesea subiecte uniforme, în programul L&D, iar extrem de rar există programe care chiar să li se dedice lor și skill-urilor în formare.
Nu reușim să creăm un ecosistem de învățare
Echipele de Learn & Development care încă desfășoară cursuri de formare vor întâmpină cu siguranță un obstacol mai devreme decât mai târziu. Este important ca companiile să încurajeze un ecosistem de învățare mai larg de abordări pe mai multe direcții. Organizațiile trebuie să evolueze pentru a include o combinație cuprinzătoare de formare, cum ar fi cursuri online, formare la locul de muncă, sesiuni cu experți, mentorat etc.
Am uitat ce am învățat
Pe măsură ce trece timpul, tendința de a-și aminti diferite informatii scade. Curba uitării a fost descoperită de Hermann Ebbinghaus, un psiholog german, în 1885. Cu toate acestea, continuă să afecteze echipa Learn & Development de astăzi. Pe baza metodelor de formare pe care le alegeți, curba uitării angajaților voștri variază.
Lucrarea lui Armitage Miller despre „ Numărul magic 7 ± 2 ”, spune că o persoană poate deține doar 7 ± 2 cantitatea de informații în memoria sa pe termen scurt. Mii de dolari sunt cheltuiți în fiecare an pentru formare, iar angajații continuă să uite abilitățile. Sunt o mulțime de resurse (timp, energie, bani) irosite în fiecare an.
Ce ar trebui sa facem
Liderii L&D trebuie să-și revoluționeze metodologia prin crearea unei strategii de învățare care să se alinieze cu obiectivele de afaceri și să permită capabilitățile necesare pentru a obține succesul. Cele mai eficiente companii vor investi în programe inovatoare de Formare și Dezvoltare și vor dezvolta forța de muncă talentată pentru a stăpâni era digitală.
Înțelegerea perspectivelor angajaților vostri poate duce la creșterea productivității și a fericirii.
– Kathryn Minshew
Trebuie să înțelegeți capcanele formării și să le depășiți oferind angajaților dvs. conținutul potrivit la momentul potrivit. Puteți profita de cadrul ACADEMIES pe care l- a creat McKinsey, care acoperă aspecte importante ale funcțiilor de instruire și dezvoltare, de la setare la măsurare.
Puteți urma formula dezvoltată de Morgan McCall, „ Regula 70-20-10 ”. Este folosita pentru a defini echilibrul ideal pentru modul în care ar trebui să furnizați sesiunile de Learn & Development
Regula 70-20-10
70% din instruire trebuie să aibă loc în timpul serviciului
20% trebuie să se desfășoare în mod informal prin programe de mentorat
10% trebuie desfășurate în mod oficial prin sesiuni de formare
Și mai multe metodologii precum Lean learning, regula 80/20 pe care le poți urma.
Dar încearcă să înțelegi că acestea sunt doar metode. Pentru a vă atinge obiectivele de afaceri, folosirea instrumentului potrivit care vă sprijină L&D poate fi de cel mai bun ajutor. Aflați instrumentul care vă poate ajuta să depășiți curba uitării, să reduceți perioada de integrare și formare și să vă mențineți angajații implicați pe tot parcursul ciclului de formare și ulterior.
Soluție inovatoare
Utilizarea unei soluții de transformare digitală poate fi de cel mai bun ajutor. Iată câteva beneficii cheie ale transformarii digitale:
- Productivitatea angajaților : Transformarea digitală sprijină învățarea de noi skill-uri pentru angajați și totodată, îmbunătățește viața angajaților. Oferă instruire în aplicații cu ajutorul unor explicații interactive ale software-ului. Prin acest mod de instruire, puteți îmbunătăți angajamentul și productivitatea angajaților.
- Procesele devin automatizate : Scopul principal al adoptării digitizării este automatizarea și simplificarea muncii. Această caracteristică importantă permite angajatului să lucreze mai eficient și mai rapid, ajutându-l să termine sarcinile mai rapid și reducând marja de eroare.
- Flexibilitatea programului : organizarea pe care o aduce digitalizarea le permite angajaților să își gestioneze mai bine timpul. În prezent, cel mai tangibil beneficiu pe care l-a adus acest proces este posibilitatea de a lucra de la distanță sau cu un birou hibrid. Acest tip de modalitate permite angajatului să aibă mai mult timp pentru sine, și pentru creșterea profesională și personală.
- Dobândiți abilități și cunoștințe noi : contactul direct cu un proces de digitalizare face imposibil să nu învățați lucruri noi. Abilitățile tehnologice sunt foarte solicitate în zilele noastre pentru aproape orice job. A fi în contact direct cu aplicațiile digitale îți va oferi abilități neprețuite care ulterior vor fi utile în viitor. Cererea actuală de locuri de muncă este la un nivel record pentru locurile de muncă legate de tehnologie.
- Reduceți erorile : Adoptarea digitizării este, fără îndoială, un instrument aproape infinit. Numărul de programe și aplicații pe care le aveți la dispoziție pentru a menține ordinea și a rezolva problemele eficient este destul de extins. Acest lucru îi va face pe angajați mult mai pricepuți în reducerea erorilor, ajutându-i să obțină un rezultat mult mai curat.
- Vă permite să fiți deschis la schimbare : În cele din urmă, digitalizarea este, fără îndoială, o modalitate excelentă de a fi deschis la imensele schimbări tehnologice care vor avea loc în următorii ani. Un avantaj care îl va ajuta pe angajat să țină pasul cu tendințele și să-și deschidă mintea către noi cunoștințe, ajutându-l să se dezvolte profesional.