Companiile care încă operează astfel riscă să rateze puncte de verificare importante și să expună clienții la riscuri de nefuncționare a sistemelor IT. Clasicele vizite de mentenanță sunt înlocuite cu sisteme moderne de Remote Monitoring și Management (RMM) și cu soluții de Endpoint Management (EPM), care împreună identifică și rezolvă de la distanță, proactiv, situațiile care pot duce la întreruperea activității clienților.
Datorită soluțiilor software utilizate, Class IT a migrat serviciile de mentenanță la clienți către zona de automatizare a activității, asigurând o mai bună funcționare și performanță a sistemelor IT.
Beneficiile clienților datorate automatizării task-urilor de mentenanță IT
Prin soluții moderne de automatizare, Class IT asigură un mai bun management al infrastructurii IT și oferă, astfel, mai multe beneficii propriilor clienți:
- Optimizarea performanței sistemelor IT – update-urile, devirusările sau chiar instalările de sistem sunt programate și efectuate foarte ușor, fără întreruperi și fără a implica prezența fizică a unui administrator de sistem.
- Monitorizarea continuă și eliminarea riscurilor IT – Un sistem de monitorizare bine pus la punct oferă informații în timp real despre performanța și capacitatea sistemelor, iar cu ajutorul alarmelor sunt evitate potențialele riscuri IT.
- Realizare back-up și protecție a datelor – Automatizarea operațiunilor de back-up la intervale egale de timp reduce în totatalitate riscul de a pierde date din companie
- Management eficient și istoric complet – O soluție de automatizare a mentenanței IT funcționează ca un centru de comandă, din care pot fi administrate și optimizate dispozitivele și sistemele IT, oferind permanent un istoric detaliat al task-urilor realizate în trecut.
- Investiții inteligente și optimizări de costuri – Când ai acces la rapoarte complete despre echipamentele hardware și programele software, poți face oricând previziuni despre achizițiile necesare și poți lua decizii strategice.
Când externalizează serviciile de mentenanță IT, companiile care aleg un furnizor ce deține instrumente și soluții de automatizare vor câștiga și mai multe avantaje din această colaborare, datorită elementelor de inovație aduse. Prin servicii automatizate de mentenanță IT, companiile beneficiază de suport IT proactiv orientat către eliminarea riscurilor IT, optimizarea resurselor existente și creșterea performanței sistemelor, pentru o mai bună productivitate generală și stabilitate IT.
Pentru mai multe informații privind soluțiile de automatizare a mentenanței IT, vă invităm să ne vizitați website-ul, www.classit.ro sau să ne contacți la adresa de e-mail welcome@classit.ro