Treceți înaintea curbei începând noul an mai devreme
Mâinile sus dacă te-ai surprins spunând „o putem face în ianuarie”. Noi de asemenea. Nu știm despre ce este vorba în această perioadă a anului, dar undeva între plăcinte, petrecerile de la birou și pregătirea frenetică pentru două săptămâni libere, prioritățile se schimbă și productivitatea nu este chiar acolo unde era acum câteva luni.
Fără îndoială, odihna este bună, iar sezonul sărbătorilor îți oferă ție și echipei tale șansa de a te relaxa după un an de muncă grea și de a te întineri pentru anul care urmează. Totuși, ce se întâmplă dacă începem să argumentăm că decembrie este noul ianuarie? Iată de ce luna festivă este un moment bun pentru a vă organiza la nivel de business noul an.
Începând devreme, anul tău debutează în forță
Chiar dacă noul an este momentul perfect pentru ca toată lumea să-și reseteze abordarea față de muncă, declinul de după vacanță este real. Asta este valabil pentru tine, echipa ta și afacerea ta.
Acele prime zile sunt adesea petrecute luptând cu listele de activități, obiective peste obiective, ceea ce poate împinge lucrurile înapoi de la ceea ce trebuia să fie un început fulger al noului an. Când stabiliți aceste obiective și sarcini de făcut în decembrie, afacerea voastră va trece in noul an pregătită și productivă.
Ianuarie poate fi la fel de agitat ca decembrie
Vine o zi în ianuarie (în mod normal, a 7-a) când îți dai seama că toată amânarea nu a dat roade. Având de făcut declarații fiscale și un număr de sarcini înainte de Crăciun de finalizat, ianuarie poate fi la fel de agitată ca decembrie.
Din fericire, există transformarea digitala, care vă pot ajuta cu gestionarea calendarului, administrarea afacerii și multe altele, pentru a finaliza aceste sarcini mai repede decât puteți spune „moș”. Rezultatul? Decembrie și ianuarie fără lucruri ce nu au fost finalizate în anul ce s-a terminat.
Începerea din decembrie trimite afacerea ta înaintea competiției
Dacă îți începi anul în modul de productivitate maximă, când alte companii încă trec peste criza festivă, îi oferi automat afacerii tale un avans.
Planificarea anticipată creează mentalitatea potrivită pentru echipa ta
Pe măsură ce anul se apropie de sfârșit în decembrie, este un moment grozav pentru a reflecta asupra succeselor trecute și a vă stabili obiective pentru viitor. Adesea, companiile lasă recenzii, evaluări și promoții până în noul an, dar avansându-le cu câteva săptămâni, îi vei oferi echipei tale oportunitatea de a-și stabili propriile ținte individuale care, în cele din urmă, vor avea un impact mare asupra afacerii tale.
O mare parte din aceasta constă în elaborarea unui plan de învățare și dezvoltare al echipei tale și de automatizarea diferitelor procese interne.
Echipele de transformare digitală joacă un rol atât de imperativ în eficiența unei afaceri și, totuși, sunt adesea trecute cu vederea atunci când vine vorba de instruire. De aici intervenim noi, cu o serie de servicii IT gata sa vă propulseze afacerea, personalizare pentru orice tip de afacere. Putem să-ți ducem afacerea la nivelul următor.
Ianuarie este cunoscută ca fiind cea mai populară lună în care oamenii își caută noi locuri de muncă , dar acele semințe sunt plantate înainte ca ceasul să sune ora 12 pe 31 decembrie. Oferind echipei tale acel timp și efort înainte de pauza festivă, ei se vor simți fericiți și încântați să înceapă un nou an în rolul lor actual.
Acesta este momentul să vă gândiți la a vă aduce afacerea la nivelul următor. Nu la anul, nu peste 1 an, chiar acum. Transformarea digitală nu numai că vă ajută să beneficiați de o creștere financiară a afacerii, însă vă schimbă complet modul de lucru și calitate serviciilor sau a produselor pe care le oferiți.
Discutați cu noi, consultanța este gratuită: welcome@startechteam.ro | www.startechteam.ro