Dețineți o companie mare, în care funcționarea sistemelor IT influențează în mod direct derularea activităților și succesul afacerii? Aveți nevoie în permanență de monitorizarea proactivă a departamentului IT, astfel încât să preîntâmpinați eventualele incidente? Dacă aveți externalizate serviciile IT din companie, fără îndoială aveți nevoie de un partener solid, care să vă ofere instrumente sigure și verificate de raportare a incidentelor IT.
În condițiile în care multe companii beneficiază de o calitate scăzută a serviciilor IT furnizate, acestea întâmpină frecvent situații care le afectează activitatea zilnică, din lipsa unei proactivități dovedite a furnizorului de IT.
Class IT a dezvoltat un sistem modern de Ticketing – EaseeDesk, care este o aplicație proprie de gestiune a interacțiunii cu utilizatorii, ce permite înregistrarea și urmărirea detaliată a procesului de suport tehnic.
Sistemul de ticketing oferă control asupra serviciului IT și asigură parametrii de livrare a serviciilor, prin folosirea unei aplicații informatice de gestiune și control al livrării serviciilor IT. Totodată, sistemul asigură un grad înalt de satisfație a angajaților, prin rezolvarea rapidă și eficientă a cererilor de suport din partea lor.
Un alt aspect inovativ oferit de sistemul de ticketing este integrarea acestuia cu soluțiile de monitorizare. Astfel, clientul este informat de buna funcționare a sistemelor vitale prin înregistrarea automată a incidentelor apărute în interiorul rețelei, inclusiv informații detaliate referitoare la modalitatea și timpul de rezolvare a acestora.
Cum funcționează sistemul de ticketing?
Sistemul de ticketing pus la dispoziție de Class IT prezintă o funcționalitate sporită, atât din punct de vedere al accesibilității, cât și al eficienței. Aplicația este instalată direct pe stația de lucru a utilizatorului, iar acesta poate deschide un ticket pentru rezolvarea unui incident în mod simplu, ușor și rapid. Ulterior, ticketul va fi preluat și rezolvat în scurt timp de către specialiștii Class IT.
Folosind sistemul de ticketing, clienții beneficiază de:
– Inventariere completă a incidentelor apărute sau a cererilor utilizatorilor
– Obținerea de rapoarte de activitate și urmărirea parametrilor de calitate a serviciului
– Identificarea echipamentelor cu probleme repetitive, în scopul determinării nevoilor de înlocuire
– Determinare necesarului de instruire către utilizatori cu nevoi frecvente de suport tehnic
Un alt beneficiu important oferit de sistemul de ticketing este oferirea unui raport lunar, ce constituie un tablou de bord complet asupra activităților derulate în compania clientului.
Dacă doriți să aflați mai multe informații despre sistemul de ticketing, puteți solicita oricând detalii la adresa de e-mail office@classit.ro sau puteți accesa site-ul www.classit.ro.
Comment 1
Hi there! I could have sworn I’ve been to this site before but after going through some of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely delighted I found it and I’ll be bookmarking it and checking back regularly!