Sunt atât de multe de realizat încât sunt momente în care o zi nu este suficientă pentru a duce la bun sfârșit toate cele propuse. Nu de puține ori ne confruntăm cu o productivitate scăzută deoarece nu ne putem optimiza timpul suficient de bine dar cu ajutorul tehnologiei acest lucru se poate schimba considerabil.
Mai jos îți prezentăm 5 aplicații din 2017 care vor fi un beneficiu pentru tine și afacerea ta.
#1. Office 365
Dacă ești de părere că suita Office este mai confortabilă decât cea Google, Office 365 ar putea fi răspunsul pentru tine, mai ales dacă ești un utilizator pe termen lung de Office. În toate abonamentele, Office 365 este dotat cu toate produsele Microsoft Office cu care ești obișnuit (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), cu stocare Cloud în formă de OneDrive.
Există, de asemenea și servicii suplimentare care nu sunt de obicei asociate cu Microsoft, cum ar fi Skype pentru afaceri, Microsoft Teams, Yammer, Sway și SharePoint. Toate serviciile principale au aplicații gratuite pentru smartphone și tabletă pentru ca utilizatorii să poată păstra și accesa ceea ce au lucrat până în acel moment.
#2. FullContact
Prea multe numere de telefon pot face din gestionarea contactelor un adevărat haos. De ce să depinzi de design-ul si opțiunile telefonului când vine vorba de lista de contacte când FullContact este aplicația perfectă pentru gestionarea acestora. Prin introducerea informațiilor de bază (adresa web, link-ul social media), aplicația creează profilul complet al persoanei sau al companiei. În timp ce toate acestea se introduc într-o listă principală, sortarea contactelor se poate face și pe baza unei categorii, proiect sau grup.
FullContact este o aplicație gratuită pentru iOS, Android, MacOS și Windows.
#3. Pleo
Urmărirea cheltuielilor este vitală pentru orice organizație. Dacă indexarea chitanțelor, completarea documentelor și rambursarea poate fi un proces obositor, Pleo este o aplicație care face toate acestea pentru tine. Supranumindu-se „o soluție de plată cu cardul a companiei”, Pleo face raporte privind cheltuielile firmei și descoperă noi modalități de a simplifica și de a reduce cheltuielile companiei.
Aplicația este gratuită si poate fi descărcată de către utilizatorii de iOS, Android, MacOS și Windows.
#4. Appear
Multe companii din prezent au angajați care muncesc de la distanță, în diferite părți ale țării sau chiar ale lumii. În timp ce o echipă remote poate fi perfectă pentru unele organizații, ea vine cu un set de provocări, una dintre cele mai mari fiind comunicarea. Cu toate acestea, cu aplicația Appear se pot realiza videoconferințe cu până la 12 persoane în același timp, fiind perfectă pentru o comunicare față în față dar la distanță.
Aplicația este gratuită și se poate utiliza pe iOS, Android, MacOS și Windows.
#5. Shift
Situația în care te deconectezi de pe un contul de e-mail, apoi te conectezi la al doilea cont, apoi te deconectezi și te conectezi la primul cont de e-mail este iritantă. Dar există o modalitate mai ușoară de a face acest lucru. Pentru utilizatorii Gmail, aplicația Shift permite schimbarea cu ușurință a conturilor de e-mail fără a fi necesară logarea și deconectarea. Disponibilă pentru Gmail, Outlook și Office 365, Shift nu numai că permite comutarea între e-mailuri, dar trimite și notificări în legătură cu noile mesaje.
Shift se poate folosi pe MacOS și Windows și este gratuită.