Prin externalizare IT, companiile își pot substitui întreg departamentul de IT cu ajutorul unei firme IT sau pot completa resursele propriilor specialiști, cu servicii IT profesionale.
Serviciile de externalizare IT sunt într-o creștere accelerată. Mai jos, am selectat 5 situații ideale în care să iei în considerare apelarea la un furnizor extern – o firmă IT specializată.
1. Când companiile vor să reducă și să optimizeze costurile asociate IT-ului:
Unul dintre principalele motive pentru care companiile apelează la externalizarea IT, reducerea costurilor rămâne un element care va face o diferență majoră în bugetul general și în alocarea cheltuielilor IT viitoare. În funcție de necesitățile clientului, o firmă IT va face întotdeauna previziuni clare sau va oferi cele mai bune recomandări pentru achiziții viitoare și va implementa măsuri menite să prelungească viața echipamentelor, iar toate acestea vor duce la optimizarea cu succes a costurilor de IT.
2. Când companiile nu dețin cunoștințe IT pentru realizarea activităților zilnice și au nevoie de suport IT specializat:
Atunci când există echipamente tehnice, calculatoare sau alte componente pentru gestionarea cărora este nevoie de cunoștințe IT, dar nu există și persoane specializate în IT, suportul IT externalizat devine indispensabil pentru asigurarea continuității operațiunilor din companie. Prin sisteme moderne de lucru, firmele IT vor oferi suport 24/7, vor preveni apariția riscurilor IT și vor interveni rapid atunci când există un incident.
3. Când orice întrerupere în activitate poate provoca pierderi însemnate:
Multe companii depind de e-mail pentru a comunica și pentru a realiza cu succes obiectivele de lucru, altele utilizează aplicații software sau sisteme IT specifice. În acest context, orice întrerupere în activitate, fără posibilitatea de remediere rapidă, devine o sursă generatoare de pierderi financiare sau de timp. Garanția că ai la dispoziție o întreagă echipă de specialiști, care va răspunde solicitării tale în momentul producerii unui incident, îți oferă mai multă siguranță și eficiență pentru afacere.
4. Timpul și productivitatea angajaților sunt resurse valoroase pentru companie:
O resursă extrem de valoroasă în companie, angajații sunt cei care aduc rezultate, generează valoare și contribuie constant la creșterea business-ului, iar o companie care înțelege aceste aspecte le va oferi întotdeauna suportul IT de care au nevoie, pentru a nu pierde timp cu activități neproductive.. Prin sistemul de HelpDesk al unei firme IT, utilizatorii pot sesiza oricând un incident IT, pentru care vor primi cea mai bună asistență pentru soluționarea cu succes și continuarea activității.
5. Când securitatea datelor proprii devine extrem de importantă pentru business:
La un anumit moment, companiile ajung în stadiul în care relația cu furnizorii sau clienții, precum și dezvoltarea afacerii depind de protecția și siguranța datelor companiei, adunate de-a lungul timpului. Pierderea acestor date sau accesarea lor neautorizată ar produce numeroase prejudicii companiilor, de aceea este recomandat să fie luate toate măsurile de prevenție, care să asigure protecția acestora și să restricționaze accesul.
IT-ul a devenit mult prea valoros pentru companii, astfel încât să fie lăsat la voia întâmplării sau să fie încredințat unor persoane neavizate, În schimb, externalizarea serviciilor IT către o firmă specializată, care deține resursele și cunoștințele IT necesare, va fi întotdeauna o alegerea potrivită, care va oferi mai multe beneficii decât costul implicat.
Încet, dar sigur, companiile din România devin tot mai interesate de ipoteza externalizării, dovadă stă multitudinea companiilor din domenii diferite de activitate, care aleg să externalizeze serviciile IT, de la cabinete de avocatură, consultanță, centre medicale, până la firme de producție, comerț sau de furnizare de servicii diverse. Dacă doriți să aflați exact ce valoare pot aduce serviciile IT în compania dumneavoastră, ne puteți solicita mai multe informații, la adresa de e-mail welcome@classit.ro. Pentru o analiză amănunțită a companiei din punct de vedere IT, puteți beneficia gratuit de un Audit IT, completând un formular.[:en]Prin externalizare IT, companiile își pot substitui întreg departamentul de IT cu ajutorul unei firme IT sau pot completa resursele propriilor specialiști, cu servicii IT profesionale.
Serviciile de externalizare IT sunt într-o creștere accelerată. Mai jos, am selectat 5 situații ideale în care să iei în considerare apelarea la un furnizor extern – o firmă IT specializată.
1. Când companiile vor să reducă și să optimizeze costurile asociate IT-ului:
Unul dintre principalele motive pentru care companiile apelează la externalizarea IT, reducerea costurilor rămâne un element care va face o diferență majoră în bugetul general și în alocarea cheltuielilor IT viitoare. În funcție de necesitățile clientului, o firmă IT va face întotdeauna previziuni clare sau va oferi cele mai bune recomandări pentru achiziții viitoare și va implementa măsuri menite să prelungească viața echipamentelor, iar toate acestea vor duce la optimizarea cu succes a costurilor de IT.
2. Când companiile nu dețin cunoștințe IT pentru realizarea activităților zilnice și au nevoie de suport IT specializat:
Atunci când există echipamente tehnice, calculatoare sau alte componente pentru gestionarea cărora este nevoie de cunoștințe IT, dar nu există și persoane specializate în IT, suportul IT externalizat devine indispensabil pentru asigurarea continuității operațiunilor din companie. Prin sisteme moderne de lucru, firmele IT vor oferi suport 24/7, vor preveni apariția riscurilor IT și vor interveni rapid atunci când există un incident.
3. Când orice întrerupere în activitate poate provoca pierderi însemnate:
Multe companii depind de e-mail pentru a comunica și pentru a realiza cu succes obiectivul de lucru, altele lucrează cu aplicații software sau sisteme IT specifice. În acest context, orice întrerupere în activitate, fără posibilitatea de remediere rapidă, devine o sursă generatoare de pierderi financiar sau de timp. Garanția că ai la dispoziție o întreagă echipă de specialiști, care va răspunde solicitării tale în momentul producerii unui incident, îți oferă mai multă siguranță și eficiență pentru afacere.
4. Timpul și productivitatea angajaților sunt resurse valoroase pentru companie:
O resursă extrem de valoroasă în companie, angajații sunt cei care aduc rezultate, generează valoare și contribuie constant la creșterea business-ului, iar o companie care înțelege aceste aspecte le va oferi întotdeauna suportul IT de care au nevoie, pentru a nu pierde timp cu activități neproductive.. Prin sistemul de HelpDesk al unei firme IT, utilizatorii pot sesiza oricând un incident IT, pentru care vor primi cea mai bună asistență pentru soluționarea cu succes și continuarea activității.
5. Când securitatea datelor proprii devine extrem de importantă pentru business:
La un anumit moment, companiile ajung în stadiul în care relația cu furnizorii sau clienții, precum și dezvoltarea afacerii depind de protecția și siguranța datelor companiei, adunate de-a lungul timpului. Pierderea acestor date sau accesarea lor neautorizată ar produce numeroase prejudicii companiilor, de aceea este recomandat să fie luate toate măsurile de prevenție, care să asigure protecția acestora și să restricționaze accesul.
IT-ul a devenit mult prea valoros pentru companii, astfel încât să fie lăsat la voia întâmplării sau să fie încredințat unor persoane neavizate, În schimb, externalizarea serviciilor IT către o firmă specializată, care deține resursele și cunoștințele IT necesare, va fi întotdeauna o alegerea potrivită, care va oferi mai multe beneficii decât costul implicat.
Încet, dar sigur, companiile din România devin tot mai interesate de ipoteza externalizării, dovadă stă multitudinea companiilor din domenii diferite de activitate, care aleg să externalizeze serviciile IT, de la cabinete de avocatură, consultanță, centre medicale, până la firme de producție, comerț sau de furnizare de servicii diverse.