Class IT a trecut cu brio procesul de obținere a certificării ISO 20000 și se află printre puținele companii din România care dețin acest standard. Considerat un standard mondial în managementul serviciilor IT, certificarea ISO 20000 reprezintă etapa firească în procesul de evoluție a companiei noastre, aflată într-o misiune continuă de îmbunătățire a proceselor interne și implicit a serviciilor livrate clienților.
Perioada premergătoare de obținere a certificării s-a derulat pe o perioadă de peste 6 luni, timp în care am adoptat un set intern de proceduri și politici sau le-am îmbunătățit pe cele deja existente. Totodată, perioada a fost una benefică pentru revizuirea măsurilor de securitate atât la nivel fizic, al resurselor umane, cât și la nivel informatic, al echipamentelor și aplicațiilor software. Un criteriu important în evaluare a fost interconectarea dintre toate componentele firmei, iar dovada existenței acesteia este încă un fapt ce atestă perfecționarea noastră continuă în sistemul de management al serviciilor.
ISO 20000 este un standard care începe să fie deja implementat în toate activitățile și procesele desfășurate în cadrul companiei, iar beneficiile acestuia vor fi rapid vizibile atât intern, cât și extern:
- Îmbunătățirea serviciilor IT livrate, prin creșterea profesionalismului și urmărirea constantă de perfecționare
- Adoptarea unui proces integrat în livrarea serviciilor IT
- Încrederea crescută a clienților în capacitatea companiei de a livra serviciile promise
- Focusarea companiei pe implementarea unor procese și soluții integrate pe specificul nevoii de business a clienților
- Creșterea productivității resurselor umane interne și direcționarea competențelor acestora în scopul atingerii obiectivelor clienților
- Crearea unui factor de diferențiere pe piața serviciilor IT pentru cele mai bune practici
- O mai bună conectare între departamentele interne, printr-o definiție mai clară a responsabilității și obiectivelor fiecăruia
- Crearea unui cadru stabil de gestionare a resurselor interne și de îmbunătățire a proceselor
În viitoarele colaborări, prin intermediul certificării vom aduce un plus de valoare companiilor cărora le vom oferi suportul nostru, care vor beneficia și de alte beneficii concrete: optimizarea eficientă a costurilor, transparență crescută asupra serviciilor și riscurilor IT sau procese IT aflate în concordanță cu standardele internaționale. Prin toate aceste aspecte, compania noastră își ia angajamentul de implementare și îmbunătățire permanentă a unui sistem de management al serviciilor performant, care să depășească așteptările clienților în soluționarea cererilor acestora.