În mijlocul disponibilizărilor, reducerilor salariale și bugetelor strânse, moralul și loialitatea echipei tale sunt întinse până la limite, în timp ce stimulentele tradiționale nu sunt disponibile. Iată câteva idei despre ceea ce vă poate menține angajații loiali și motivați.
Afacerile din întreaga lume se confruntă, probabil, cu cea mai dificilă perioadă din ultimii ani.
În vremuri de boom este mai ușor să motivezi și să entuziasmezi oamenii pentru că întotdeauna există promisiunea unui bonus sau a unei promovări. Imaginea devine foarte diferită intr-o recesiune.
În vremuri de dificultate financiară, există o nevoie imperioasă de a avea personal experimentat, entuziast, care să fie la fel de angajat să facă afacerea un succes ca și echipa de conducere. Pe măsură ce competiția devine din ce în ce mai tăioasă, echipele care lucrează împreună, creativ și coeziv, vor câștiga. Moralul, entuziasmul și deținerea abilităților și competențelor cheie sunt absolut vitale pentru ca organizațiile să supraviețuiască pe termen lung. Banii nu sunt la fel de disponibili și siguranța de a avea un loc de muncă pe termen scurt pur și simplu nu este suficientă pentru a vă asigura că organizația voastra este suficient de aptă pentru a supraviețui recesiunii și gata să se extindă pe măsură ce recesiunea se retrage.
Cum vă puteți motiva și entuziasma forța de muncă în perioadele de recesiune?
S-au făcut multe cercetări despre ceea ce motivează oamenii. Banii sunt un factor, dar rareori se află în fruntea listelor oamenilor.
Iată primele zece principii pentru a vă asigura că dezvoltați entuziasm și angajament în cadrul echipelor. Ele funcționează la fel de bine la nivel de departament ca și într-o organizație mare.
1) Este important ca personalul să creadă în ceea ce reprezintă organizația.
O nepotrivire a valorilor între organizație și forța de muncă va provoca stres și un sentiment de nemulțumire în interiorul individului.
- Cât de bine înțelege personalul despre ce este organizația ta?
- De unde ştiţi?
- Cât de cunoscută este viziunea companiei voastre pentru viitor și misiunea acesteia?
- Au fost implicați în crearea acestor țeluri?
- Cum ați putea implica echipa în dezvoltarea și încorporarea valorilor în întreaga companie sau departament?
2) Să aibă integritate
Încrederea trebuie câștigată și este vital să existe încredere între lider și cei care sunt ghidati. Odată ce încrederea a fost distrusă, este aproape imposibil să o restabiliți. Oamenii nu sunt atât de fragili pe cât credeți. A fi sincer nu înseamnă a fi brutal. A prezenta cazul clar și a fi direct, chiar și atunci când mesajul în sine este nepopular, este mult mai puțin dăunător pe termen lung decât încercarea de a face lucrurile să pară ceva ce nu sunt.
3) Fii consecvent
A face față unui set inconsecvent de așteptări, mesaje sau oameni creează un sentiment de incertitudine care este dăunător. Ar trebui să existe o abordare consecventă a luării deciziilor. Personalul ar trebui să aibă încredere că deciziile sunt luate din motivele corecte și că deciziile vor fi modificate numai atunci când există un motiv întemeiat. Dispozițiile și a avea favoriți în cadrul unei echipe nu sunt niciodată acceptabile. Nu există loc pentru ego în echipa sau organizația de succes.
4) Evaluează fiecare individ și contribuția pe care o aduce
Sentimentul că sunt apreciați ca indivizi in cadrul organizației are un rating constant mai mare ca motivator de succes decât banii. Acest lucru trebuie făcut din inimă și nu ca un proces mecanicist.
- Cât de bine îți cunoști echipa?
- Știți despre aspirațiile lor personale?
- Ce oportunități există ca contribuțiile indivizilor să fie remarcate?
- Cine observă când oamenii fac o treabă grozavă sau când rezolvă situații mai dificile?
- Valorificarea personalului are loc întâmplător în organizația voastră sau managerii sunt pregătiți să dezvolte acest aspect?
5) Oferiți personalului o voce care este auzită
Atunci când personalul are un nivel ridicat de stres, acest lucru vine din punctul în care oamenii simt că nu au control asupra a ceea ce se întâmplă. Crearea oportunității oamenilor de a-și spune cuvântul, de a fi ascultați și a unei oportunități reale de a influența ceea ce urmează să se întâmple poate reduce semnificativ stresul și nemulțumirea.
- Echipa ta are voce?
- Cine îi ascultă?
- Ce se întâmplă în urma acestor conversații?
Multe decizii sunt luate fără referire la cei care fac treaba zilnic. Folosind abilitățile, experiența și expertiza lor se poate economisi timp costisitor. Are sens pe atât de multe niveluri, dar este un lucru adesea neglijat.
6) Creați așteptări explicite realiste
Crearea de false așteptări creează niveluri uriașe de nemulțumire de ambele părți. Promiteți doar ceea ce știți că puteți livra și fiți cu totul clari cu privire la ceea ce așteptați de la ei.
Când oamenii simt că au fost tratați în mod echitabil, sunt mult mai dispuși să asculte Ei nu se pot ascunde în spatele indignării că lucrurile au fost nedrepte și, ca urmare, trebuie să își asume responsabilitatea pentru rolul lor în respectiva situație.
7) Oferiți personalului un sentiment de certitudine
Certitudinea sau siguranța este una dintre cele mai de bază nevoi. Este posibil să le oferim oamenilor un sentiment de control și siguranță chiar și atunci când există niveluri uriașe de incertitudine. Limbajul folosit are un impact enorm asupra faptului că oamenii se simt în siguranță sau nu. A fi sincer și a implica oamenii la începutul procesului poate ajuta cu adevărat.
Necunoașterea și sentimentul că ești ținut în afara buclei este ceea ce creează cea mai mare anxietate. Nu atât ceea ce faci, ci felul în care o faci, face diferența.
8) Implicați personalul în găsirea unei soluții
Atunci când fiecare individ din cadrul echipei își asumă responsabilitatea nu numai pentru propria contribuție, ci și pentru a face tot ce poate pentru a se ajuta reciproc să contribuie pe deplin, echipa devine incredibil de puternică.
Beneficiile fiecărei echipe din cadrul unei organizații care devine o echipă de succes și puternică cântăreste enorm pentru stabilitatea companiei. Promovați și instruiți în mod activ Power Teams în cadrul organizației
Fiecare membru aduce abilități și expertiză, dintre care o mare parte rămân neexploatate. Tu profiți la maximum de potențialul echipei tale?
9) Pentru a-ți motiva personalul, trebuie să știi ce îi motivează
Ascultă cu atenție și poți descoperi ce îi motivează. Limbajul pe care îl folosesc, acțiunile pe care le întreprind vă pot informa cu privire la factorii și factorii de motivare interni care îi fac să marcheze. Odată ce înțelegi de unde vin, devine mult mai ușor să vorbești limba lor și să le oferi oportunitatea de a prospera. Când se dezvoltă profesional, departamentul sau organizația ta are mult mai mult potențial de a reuși.
10) Nu subestimați puterea unei mulțumiri
Un scurt mesaj care spune mulțumiri pentru munca bine făcută capătă o semnificație uriașă pentru persoana care o primește atunci când știe că este cu adevărat menită.
A-ți lua timpul pentru a observa efortul cuiva este ceea ce face diferența. Dacă ești șeful, fă-ți timp să observi cine muncește din greu, cine îi ajută pe alții și cine contribuie cu energiile la crearea succesului. Nu poți pune preț pe valoarea mulțumirii.
Cele mai multe dintre aceste principii costă puțin sau nimic de implementat. Sunt mai mult despre atitudine și abordare.
Costul ignorării acestor principii va fi o forță de muncă nemulțumită, anxioasă și stresată, care este probabil să muncească mai mult pe termen scurt, deoarece se tem pentru locurile de muncă. Pe termen mediu și lung, echipele sănătoase, fericite, bine motivate și entuziaste vor fi cele care vor crea succesul continuu pe piață.
Reputația pe care și-o creează organizația ta acum, sta în modul în care ai grijă de echipa ta. Atragerea de specialiști în IT poate fi un ajutor enorm pentru echipa ta, mai ales într-o perioadă de recesiune. De ce? Costurile sunt mai mici în interiorul companiei, iar atunci când optezi pentru externalizarea unei echipe de specialiști dedicați, angajații tăi se vor simți mai în siguranță, având la un telefon distanță o echipă de profesioniști IT gata să-i ajute 24/7, oricând au nevoie de sprijin pentru a-și îndeplini obiectivele cu succes.